Saturday, January 26, 2008

Dream Lover - Mariah Carey

Translation lagu beserta lirik & muzik video!

↑ Grab this Headline Animator



Ya,
Selamat datang saya ucapkan kepada semua, sekarang, sedar tak sedar, kita sudah sampai ke lagu yg ke 4 (hey, cepatnya)... kali ini saya akan bawakan anda satu lagu yg hebat satu ketika dahulu, memang best lagu ni, dengan iramanya yang bersahaja jer. Tajuk lagu ini ialah "Dream Lover" dendangan Mariah Carey. Apa yg saya suka sangat mengenai lagu ni, selain daripada iramanya yg best ialah tarian seirama yg di tarikan oleh model-model di dalam video clip ini. Serentak dan nampak sehati dan seirama. (macam sehati berdansa) Memang cool cara diorang menari.
Ok, ini dia "Dream Lover" dendangan Mariah Carey



Dream Lover - (Kekasih Impian)
huuuuu... heeeewoooo...
tuu tu tu tu tu tu tu.... baby
tuu tu tu tu tu tu tu .... baby

Oh Yeah

Kasih berikanlah aku
Cinta yang kekal selamanya
Kasih ceriakanlah aku
Bawa ku kesana... kasih, Oh yeah, yeah

Ku perlu yang memahami
segala isi hati ini
untuk membelai diriku
sepanjang malam
ke subuh
Bawalah ku ke sana

(Chorus)
Selamatkanlah aku
ke atas, ke bawah
bawaku kemana saja sekarang
Ku perlukan dirimu
Hadirlah disisi
Selamanya dengan dirimu, Kasih

tu tu tu tu tu tu

Dengan mu, Kasih

Ku tak mahu yang penipu
berlakon dan membohongi ku
memberi janji yang palsu
permainkan aku (no no no no no baby...)

Ku perlu tempat bergantung huhuhuuu....
Cinta yang utuh, kekal setia
Ku ingin jadi milikmu
Tiap hari
hidupku
selalu
Bawalah ku ke sana

Selamatkanlah aku
ke atas, ke bawah
bawaku kemana saja sekarang
Ku perlukan dirimu
Hadirlah disisi
Selamanya dengan dirimu, Kasih

tu tu tu tu tu.... hoowoo yeah
tu tu tu tu tu
tu tu tu tu tu

Kasih bawa ku kesana... yeaaah...

Selamatkanlah aku
ke atas, ke bawah
bawaku kemana saja sekarang
Ku perlukan dirimu
Hadirlah disisi
Selamanya dengan dirimu, Kasih

Yeah... tu tu tu tu tu wowowowo

Ku perlukan dirimu
ke atas, howowowow...

Hadirlah disisi
Selamanya dengan dirimu, Kasih


Haa.. saya dah translate lagu ni biar sebutan dia boleh masuk dengan irama asalnya. So cubalah playkan balik lagu diatas dan cubalah nyanyi. Disamping tu, anda akan tahu apakah maksudnya lebih kurang... Ingat, jika anda ada lagu kegemaran anda yg anda hendak ditranslatekan, subsribe sahaja dengan mengisi e-mail anda dikotak kat atas kanan tu & lepas dah subscribe, tinggalkan komen / cadangan anda dibawah post ini. Saya hargai segala komen / cadangan anda...

No comments: